
Θες
Εύχεσαι
Ελπίζεις
Παρακαλείς
Προσεύχεσαι
Επιθυμείς
Απαιτείς
Μα άλλο το τί θες
Κι άλλο το τί μπορείς
Υπάρχει μεγάλη διαφορά...
Καλησπέρα...
παραξενη γιορτη αποψε... σε προσκαλω...σε ενα ταξιδι μεταξυ ουρανου και γης...στο απεραντο των ματιων σου...μηπως και ανταμωσω την ψυχη σου...για να την ταξιδεψω...


Δυστυχώς ή ευτυχώς; Απλά αναρωτήσου


Μα τούτη τη φορά θα ήταν στ΄αλήθεια...
υ.γ.Το τραγούδι που ακούγεται,μόνο τυχαίο δεν είναι

υ.γ.Το τραγούδι του Νότη,η αφορμή

"Αυτό το γαμωθάπρεπε δεν θα το ακούσουμε ποτέ;" "Πάλι μαλακία έκανες;" "Τίποτα δεν γίνεται τυχαία.Όλα έχουν τον λόγο τους"
"Γαμώ το κέρατο μου.Δεν τα καταφέραμε να συναντηθούμε" "Μου επιτρέψεις να κλέψω τα λόγια σου;Ευχαριστώ"
«Άβατε τόπε μου» «Πρέπει να με απομυθοποιήσεις» «Μην χάνεσαι»
Τί μένει ύστερα απ΄όλα αυτά;
Θύμησες.Αναπολήσεις.Ένας βαθύς αναστεναγμός.Ένα άχ.Ένα γαμώτο
Ένα πάντα.Ένα ποτέ ξανά.Ένα όχι άλλο.Ένα ίσως.Ένα μπορεί
Στιγμές.Που θα της κουβαλάω
Για όσο
Καληνύχτα...
υ.γ.Το τραγούδι απ΄τα πιό αγαπημένα.Αφιερωμένο σε όλους.Και στον καθένα ξεχωριστά.Κάποιοι,ίσως, θα καταλάβουν.Άλλοι πάλι,ίσως,όχι
Τελευταία μου ανάρτηση
Σε λίγες μέρες αποχωριζόμαστε οριστικά
Μέχρι τότε...








Όπως κι οι θάλασσες...
υ.γ. Ονειράκι,το είπα.Και το έκανα...