Όταν θέλησες - δεν μπόρεσα
κι όταν σε "έφτασα" - φοβήθηκες
Εσένα..
Εμένα..
Εμάς..
Πόσο παράδοξο
μα την αλήθεια...
παραξενη γιορτη αποψε... σε προσκαλω...σε ενα ταξιδι μεταξυ ουρανου και γης...στο απεραντο των ματιων σου...μηπως και ανταμωσω την ψυχη σου...για να την ταξιδεψω...
-Ίσως κι αυτήν ολάκερη-
Ό,τι είμαι κι ό,τι δείχνω



Καληνύχτα...
υ.γ. άκουσε το τραγούδι προσεχτικά
Και θα καταλάβεις.Για όσα δεν έγραψα...