Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Ομότιτλον...







Του παρά ένα.. 
Πρίν το ταξί 

Του  ακριβώς.. 
Ας περιμένει 

Του  και  ένα.. 
Με ένα φιλί 
Συντροφιά στη διαδρομή 


 Να φεύγω 
 Να μένεις 
 Στα όρια του επαναλαμβανόμενου

Μέχρι το τελευταίο σύνορο των ορίων μας 
Κείνο που μάχες κρίνει και την έκβασή τους καθορίζει 

Το αποτέλεσμα; 
Αμφίσημο
Αμφίρροπο 
Και πολλάκις επιβαλλόμενο και επιβεβλημένο 
Χωρίς [αμφι]ταλαντεύσεις και δισταγμούς 

καλησπέρα..

[για όσους έχουν ζήσει κάτι παρόμοιο...]

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Ξενέρωμα,φίλε μου





Ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν…
Πόρνες νύχτες καταπίνουν ξεδιάντροπα κάθε ίχνος αντίστασης
Ευαγγελίζονται μια δήθεν μεταμέλεια.Μια τάχα μου αλλαγή
Προσπαθούν να σε πείσουν πως άλλαξαν

Ζωή

Σκέψη

Τα πάντα..

Κι εσύ να μπερδεύεις την κόλαση με τον παράδεισο
Λες και δεν ξέρεις.Λες και δεν περπάτησες στα Τάρταρα..που σε ξέρασαν όταν κορέσθηκε η καύλα τους
[Σκληρή γλώσσα,θα πεις πως χρησιμοποιώ φιλαράκι μου
Μα δεν δίνω μία γι΄αυτό. Στ΄αλήθεια]

Νταβατζήδες και τσάμπα μάγκες.Που ξέρουν καλά να παίζουν.Και  να εμπαίζουν
Όλα κι όλους
Πόσο άνους μπορείς να είσαι όταν εμπιστεύεσαι τέτοιους ανθρώπους?
Πόσο καλά έμαθες τον εαυτό σου μετά από το τελευταίο σου ολίσθημα?

Μπα ρε φίλε..
Τίποτα δεν έμαθες.Κι ας ξεσκίζεσαι να μας πείσεις για το αντίθετο
Ακόμα μπερδεύεις την κόλαση με τον παράδεισο
Τον δαίμονα που μπορεί και μεταμορφώνεται σε άγγελο φωτός
Και σε παραπλανά.Και σε κατασπαράζει.Μέχρι να κορεσθεί η δίψα του για αίμα.Και εκδίκηση.Γιατί είναι ανήμπορος να ζήσει αλλιώς
Γιατί δεν γουστάρει να ζήσει αλλιώς.Γιατί ηδονίζεται με την καταστροφή
Γιατί φτιάχνεται με το σκότος.Κι ας ευαγγελίζεται το φως..

«Δεύτερη ζωή δεν έχει»
Κι αν έχει..πόσο ηδονικό είναι να κάνεις το ίδιο λάθος?
Αυτό που ξέρεις πως σε πάει ξανά στην καταστροφή?
Καθείς είναι άξιος των πράξεών του
Είναι όμως και έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες του για αυτές?
Ή μετά θα θρηνολογεί (σ)τα αποκαίδια της ρημαγμένηςτου ψυχής?
Αναθεματίζοντας την τύχη του
Ιδού η απορία..

Μόνο που τούτη τη φορά θα είναι εξ ολοκλήρου αυτός υπεύθυνος
Και κανένας άλλος
Γιατί τώρα ξέρει
Γιατί τώρα δεν θα έχει το παραμικρό άλλοθι
Κι ίσως κανείς δεν θα θελήσει και να του προσφέρει ένα
._


[αφορμή για τούτο το κείμενο,η "περιπέτεια" ενός φίλου]

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Άτιτλο...





Για όσα οι λέξεις δεν μπορούν να πουν,να εκφέρουν..

Γιατί ,όχι πως δεν ξέρεις να τις χρησιμοποιείς..μα γιατί δεν θέλεις

Κι αν θέλεις και δεν μπορείς;

Τότε αφήνεις να μιλάει το κορμί - μα και το βλέμμα

Μάρτυρας αδιάψευστος

Στυγνός και ανελέητος -πολλάκις..

Παρατηρητής και μέτοχος σωρείας στιγμών

Που ποτέ δεν τις έκαμες δικές σου

Όχι γιατί δεν θέλησες

Μα γιατί δεν μπόρεσες

Κι ας προσπάθησες..Κι ας έδωσες χρόνο- στον χρόνο που σου ζητήθηκε

[για να δοκιμαστείς ξανά...μα μάταιος κόπος]


Μα ξέρεις μέσα σου..πως δεν εξάντλησες τα όρια.Των λέξεων και των στιγμών

Μια διαρκής πάλη..ανάμεσα σε παρόν,παρελθόν και μέλλον..

Το μέλλον, είπα..

Καμωμένο από το παρελθοντικό μας παρόν.Ή από το μελλοντικό μας τώρα..


Κι η μόνη επιλογή που ορθώνεται μπροστά σου:

Η φυγή..

Όχι από δειλία.Όχι από ενοχή

Μα από ανάγκη.Από το αντιφέγγισμα της αλήθειας μέσα μας..

[αν μπορείς δηλαδή να ορίσεις την αλήθεια ως ανάγκη..]


Κι ας ξέρεις πως ο Άλλος θα πονέσει

Τον πονάς ήδη με τις λέξεις σου

Με το βλέμμα

Με το κορμί..

Μα ξέρεις πως δεν γίνεται αλλιώς

Δεν μπορεί να γίνει..

Γιατί η καρδιά και το κορμί έχουν τους δικούς τους νόμους

Τους δικούς τους κανόνες «λογικής»

Τις δικές τους νόρμες..

Κι αυτή είναι η διαφορά που έκανε τη διαφορά...


Λάθος χρόνος

Λάθος εποχή

- ; -

Δεν ξέρω τι απάντηση να δώσω

Μα ξέρω τούτο μόνο:

Πως κάποιες διαφορές παραμένουν πάντα τέτοιες

Όσο κι αν εύχεσαι να μπορέσεις να τις ξεπεράσεις

Μα έλα που δεν γίνεται

Γιατί αυτές είναι που κάνουν τη διαφορά

Μια στιγμιαία διαφορά που μπορεί να ανατρέψει τα πάντα

Για καλό ή για κακό;

Ο χρόνος θα (απο)δείξει

Τον νικητή

Ή

Τον χαμένο

………………….

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

(ένα ακόμα) Φ ι ν ά λ ε




«Φεύγω –είπες

Γιατί έτσι πρέπει να γίνει,έτσι είναι γραμμένο. Γιατί ό,τι έχει αρχή, έχει και τέλος

Δεν θα μπορούσα να μείνω.Ακόμα κι αν το ήθελα.Βλέπεις τα θέλω μου τελειώνουν με τον χρόνο μου.Τελειώνω κι εγώ μαζί του.Με τελειώνω ακόμα κι αν δε το επιθυμώ.Μα ξέρω..πως είμαι πεπερασμένος.Θνητός και με προδιαγεγραμμένη ημερομηνία λήξης..»

Είπες κι άλλα.Πολλά.Σημαντικά και ασήμαντα.Κι εγώ έστεκα εκεί.Απλά να σε ακούω

Το ήξερα.Το ΄νιωθα πως ετοιμαζόσουν να βάλεις την τελευταία τελεία σε όσα ζήσαμε.Σε όσα μου έδωσες.Σε όσα μου πήρες.Σε όσα μου έταξες και ξέχασες να φέρεις.Σε όσα σου υποσχέθηκα και λησμόνησα να πραγματοποιήσω

Απο-χαιρετισμός λοιπόν.Ακόμα ένας.Άλλη μια φορά..

Απο-χωρισμός.Ξανά.Όπως κάθε φορά.Μέχρι την επόμενη φορά..

Φύγε,λοιπόν.Έτσι όπως ήρθες.Απλά και ήρεμα.Όπως πρέπει σε όσους χωρίζουν

Όπως θα πρέπει να..Χωρίς εκατέρωθεν παράπονα και πικρόχολες σκέψεις.φτηνές σκηνές και λόγια εντυπωσιασμού

Μου ΄δωσες πολλά. Και μου πήρες.Μα κακία δεν σου κρατάω

Γιατί σε έζησα.Μαζί σου- μα και χώρια σου- έζησα τις στιγμές μας

[στιγμές που μέθυσα.μοίρασα και μοιράστηκα.ταξίδεψα και ταξιδεύτηκα.πόνεσα.έκλαψα.αγάπησα κι αγαπήθηκα.ξόρκισα και μετάνιωσα μετά.παραμέρισα.θυμού στιγμές και συγχώρησης.κατανόησης μα και αδυναμίας να..πρόκλησης και απόρριψης.πόθου και πάθους.αρχής και τέλους.στιγμές που στιγμές κρατήθηκαν για πάντα…]

Κι ας ξέρω πως θα τις πάρεις κοντά σου.Πως δεν θα μπορώ να τις ξαναζήσω.Όχι με τον ίδιο τρόπο.Ούτε με την ίδια ένταση.Μα πάντα μέσα μου θα παραμένουν.Χαραγμένες ανεξίτηλα.Με,και σε, χρώμα κόκκινο .Κείνο που ξέρεις πόσο πολύ αγαπάω.Ακόμα κι όταν πονάει η ενστάλαξή του μέσα μου…

Φύγε.Κι ας μου χρωστάς.Ίσως κι εγώ να σου χρωστάω. Και το ξέρεις πως έτσι είναι.Μα δεν θα το παραδεχτείς ποτέ.Ίσως ούτε κι εγώ. Και μην το πεις αδυναμία.Ξέρεις καλά πως δεν είναι.Ναι,εσύ το ξέρεις καλά.Καλύτερα απ΄τον καθένα..

Το φινάλε ολοκληρώνεται

Τέσσερις μέρες απέμειναν

Μένει ο επίλογος

Ή, αν θες, το υστερόγραφο

Γράψτο όπως εσύ νομίζεις

Σα γιορτή θα το ζήσω κι αυτό

Έστω και παράξενη

Όπως κάθε φορά

Τόσες φορές….

-"-

υ.γ : (για τον χρόνο που φεύγει..)

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

-...-





..σε πρώιμες ανατολές,ο ήλιος ξαποσταίνει.Στο μούχρωμα του δειλινού, της Ίριδας ενεδρευτής ο πόθος μνημονεύει.Και σε καλεί να τον γευτείς,να μην τον λησμονήσεις

..ψάχνεις Αγάπης χρώματα.Κάθε λογής απόχρωση.Μα στην αιμάτινη παλέτα Της, τα όνειρά σου βάφεις.Τόσο,που κόκκινος να γίνεσαι.Και αίμα να στάζεις και πληγές.Και όνειρα ατελεύτητα.Σαν τα τρυγάει το πάθος

..τα χέρια ανταμώνουν.Και πλέκονται με άλλα.Σμίγουν με βλέμματα.Και με κορμιά.Κι η τέχνη της ανάσας, τέχνη Ζωής γεννιέται.Και αποκαλύπτεται.Αφού της αποκαλυφτείς εσύ

..οι λέξεις σιωπούν.Και σε λαβύρινθους του νου σε μπλέκουν.Και ανήμπορος θα γίνεσαι- να εκφράσεις- μα και να εκφραστείς. Μόνο να αφήνεσαι θα θες.Σε ό,τι λατρεύεις.Λαχταράς

.. οι έρωτες να σε μεθούν.Με χρώματα κι αρώματα,φερμένα από τις μακρινές Ανατολές.Με μείγματα μεθυστικά.Που σε εθίζουν σε χαρμάνια αλλόκοτα .Ανήμπορος να τους αντισταθείς. -Ποιός είπε ότι θέλεις;

..φεύγεις.Γυρνάς.Και τ΄ όπλα καταθέτεις.Όχι-δεν είσαι ρίψασπις.Ούτε και λιποτάκτης.Μονάχα άνθρωπος κι εσύ.Που πάει να πει-φοβάμαι.Μα στον γκρεμό μπρος θα σταθώ.Δίχως να λογαριάσω.Το φόβο και το αβέβαιο.Που σου γεννά το τώρα

..το όσο -για τόσο όσο θα κρατά.Και πάντα θα σε ορίζει.Μην του ξεφύγεις λαχταράς.Και στις στιγμές του άπειρου-όσο διαρκεί ένα φιλί –τη ζήση σου βυθίζεις. Αιχμάλωτος της ηδονής που συλλαβίζει στα άστρα.Στις χαραυγές της ηδονής χαράζεις τις στιγμές σου.Στην χαραμάδα του αύριο που σου ορίζει το Τώρα


Αγαπάς

Νυχτώνει

Μα πάντα ξημερώνει

Μια καινούρια Μέρα

Μέσα στο φως της Νύχτας


Είμαι εδώ

Πότε σαν άγγελος

Κι άλλοτε σα μάγισσα

-αίνιγμα απλής πολυπλοκότητας-

'Oπως ορίζεις κι αγαπάς

Μπορείς να το λύσεις;




Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Φωτιά να με λες




Παράξενη νύχτα.Μιας παράξενης γιορτής.Την υποδέχτηκε δίπλα στη θάλασσα.Καθισμένη στην καυτή άμμο.Ξεβαμμένο τζιν κι άσπρο πουκάμισο.Τσιγάρο και μπύρα.Τίποτα δεν άλλαξε κι αυτό το καλοκαίρι.Κι όμως τόσα άλλαξαν.Και κυρίως η ίδια..

Πόσο κρατάει μια στιγμή αλλαγής;Μια στιγμή;μια ζωή;Το ΄μαθε το πόσο.Και το κρατούσε.Για κείνην μόνο..Αυτό θα ήταν το μυστικό της από δω και πέρα..

«Θέλω να σε δω να γράφεις πάλι»,της μήνυσαν το απόγευμα.Όταν θα.. Χαμογέλασε..μα δεν θα..όχι τώρα..όχι σύντομα..γιατί ίσως και να μην έπαψε ποτέ να..Πάλι μια σκέψη που ήθελε να κρατήσει για κείνην..

Χάθηκε..η δροσερή αύρα χάιδευε το πρόσωπό της..μα το κορμί της έκαιγε..Έπιασε με τη χούφτα της την άμμο και την έκλεισε μέσα της.Κι ύστερα,αργά και ηδονικά θαρρείς,την άφησε να κυλήσει.Αλήθεια,κάπως έτσι δε συμβαίνει και με τον χρόνο;τη ζωή;τα όνειρα;τους έρωτες; Κάπως έτσι δεν κυλάνε κι αυτά;Μόνο που κάποιες στιγμές δεν κυλούν ηδονικά αλλα με πόνο..δεν έχει σημασία όμως..όλα μέσα στο παιχνίδι είναι..κι ο πόνος,κι η λύπη κι η χαρά..Γιατί έτσι είναι η Ζωή.Ένα ψηφιδωτό αντίθετων στιγμών και ανόμοιων ομοιοτήτων..

Πες μου..

Πόσα μπορεί να αντέξει μια ψυχή;

Ψυχή μου..

Αντέχεις Ψυχή μου ακόμα;

Αντέχω..Κι είμαι εδώ..πάντα είμαι εδώ..κι ας φεύγω..πάντα επιστρέφω..

Στους τόπους που αγάπησα..στα χώματα που περπάτησα..κι ανάσανα τις μυρωδιές τους..

Ορίζω τον καιρό φτιάχνοντας καινούργιο..χωρίς να απαξιώνω..

Εδώ είμαι Ψυχή μου..

Θυμάμαι..νοσταλγώ..ονειρεύομαι..

Συνεχίζω να ελπίζω..

Σαν να μην πέρασε ο χρόνος..κι ας πέρασαν χρόνοι πολλοί και μήνες..

Το εδώ μου είναι πάντα ζωντανό

Ανέγγιχτο απ΄τη λήθης το κρύο χάδι

Φλεγόμενο και άσβεστο

Χωρίς ημίμετρα και μέτρα

Κι ας λησμονήθηκαν οι λέξεις..το βλέμμα δεν μπορεί να ξεχαστεί

Μήτε η καρδιά.μήτε το κορμί..

Όλα ξεχάστηκαν.Μα παραμένουν ζωντανά..

Πώς να ξεχάσεις τις νυχτιές που σε ημέρωσαν ;

Πώς να μοιράσεις και να μοιραστείς το παρόν μέσα στο πάντα;

Θυμάσαι Ψυχή μου;

Θυμάμαι μάτια μου.Θυμάμαι και κρατώ..

Το βλέμμα.την ανάσα.τον άγριο πυρετό..

Το μαζί στο χώρια.Και το χώρια στο μαζί..

Ψάξε με…

Σαν άνυδρη όαση.Σαν τοπίο μυστικό.Σαν πέρασμα κρυφό

Στο πιο γλυκό φιλί σου.Στην εγγραφή του σημαδιού μου πάνω σου

Στο αχ του στεναγμού σου.Στην εικόνα που χάραξα εντός σου

Στον χρόνο που κατοίκησα τον χρόνο σου.Σα σπονδή –αφιερωμένη σου

Στο γέλιο και στη λύπη σου.Στην μυρωδιά που άφησα πάνω στο κορμί σου..

Φωτιά να με λες από δω και πέρα

Γιατί τίποτα λιγότερο δεν μου αξίζει πια

Γιατί μόνο έτσι αλλάζω

Γιατί μόνο έτσι θα ζω παραπέρα

Κι όσοι πιστοί κι άπιστοι

Καλοδεχούμενοι..

Μετά από καιρό..και πάλι εδώ..με σκόρπιες λέξεις.σκόρπιες σκέψεις

Με όλα τα ίδια.Κι όλα τόσο διαφορετικά..

Ίσως γιατί εμείς αλλάζουμε στο πέρασμα του χρόνου..

για καλό;για κακό;

Στην επόμενη στροφή θα ξέρουμε.Θα μάθουμε το αποτέλεσμα

Μα ένα είναι το σίγουρο τώρα πια..πως μάθαμε μέσα απ΄το χαμό

Μέσα απ΄τα λάθη του Έρωτα.Και από τις νυχτιές του πάθους

Κι αυτό είναι οριστικό

._