Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Θα μ΄αφήσεις να σ΄αφήσω;...






Κάποιο βράδυ σου είπα
Φεύγω από σένα

μακριά σου-κι ας πονάει
Δεν το πίστεψες
Δεν με πίστεψες
Σε φαντάστηκα να γελάς
"Για πόσο θα φύγεις;
Μια μέρα;Δυό;
Σε μένα πάλι θα γυρίσεις"
Έφυγα-όσο έφευγα τόσο γύρναγα

Ο δρόμος μου μόνο να επιστρέφει γνώριζε
Κι έμεινα εδώ
Μα τώρα στ΄αλήθεια

Φεύγω
Ξέρω,πάλι αστείο
θα φαντάζει
και πάλι θα γελάσεις
Όμως κουράστηκα
Αλήθεια σου λέω
Μόνη πόσο να παλέψω;
Να ελπίζω-για δυό
Να φοβάμαι-για δυό
Να χαίρομαι και να πονάω-για δυό
Όλα να τα προσπαθώ-μόνο εγώ
και τίποτα να μη σε φτάνει
τίποτα να μη σ΄αγγίζει

τίποτα τον ουρανό σου να φωτίζει
Να σε γυρεύω,να σε ψάχνω

να σ΄ονειρεύομαι
Μόνο εγώ
Πάντα εγώ
Κι εσύ...
Τίποτα εσύ
Γι΄αυτό σου λέω και να το πιστέψεις τώρα
Τώρα που ένα βήμα πρίν σ΄ αφήσω είμαι
Σε ρωτάω
Με θές ακόμα;Με πιστεύεις;
Με θυμάσαι;Μπορείς στο πλάι μου να μείνεις;

Να αντέξεις;Να μ΄αντέξεις;
Αν ναι,κάνε κάτι
Να με κρατήσεις

Απόδειξε μου το-με πράξεις
όχι,όχι λόγια πάλι
Και αν με πείσεις
αν απ΄την αρχή μπορείς να μ΄αγαπήσεις
Ίσως και να μείνω
Για να σε ξανακερδίσω
Απ΄την αρχή να σε γνωρίσω
Μα κάνε κάτι...
Μην μ΄αφήσεις να φύγω έτσι
Χωρίς μια λέξη,μια αγκαλιά
Μη μ΄αφήσεις να σ΄αφήσω
Ακύρωσε μου το εισιτήριο
που στη φυγή θα με ταξιδέψει
Σαν θές,όλα τα μπορείς
Μα κι αν σ΄αφήσω τελικά

εσύ ένα να κρατάς
Πόσο πολύ σ΄αγάπησα
Λοιπόν;Να μείνω ή να φύγω;