Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Alter ego..2






Λοιπόν μάγκα μου;Τί περίμενες; Πως όλα θα πάνε καλά;Αφού το ξέρεις.Μια ζωή τα ίδια.Πάντα βλέπεις το ίδιο φινάλε.Όλοι σε εκτιμούν,όλοι σε θέλουν κοντά τους.Μα μέχρι εκεί.Τέλος.Τίποτα παραπέρα.
Τί μαλάκας που είσαι στ΄αλήθεια.Και πάντα στο έλεγα.Κρατήσου.Μην κάνεις όνειρα.Αφού δεν σου πάει κάτι τέτοιο.Το ξέρεις μαλάκα.Και επιμένεις.Καλά να τα πάθεις πάλι.Εγώ προσπάθησα να σε συγκρατήσω.Εσύ πάλι έπεσες με τα μούτρα.Και τώρα;
Εντάξει σε δικαιολογώ.Τούτη τη φορά πίστεψες πως ίσως κάποια πράγματα άλλαξαν.Πως ίσως μπορούσες να γελάσεις στο τέλος.Ίσως και να μπορούσες να νιώσεις ευτυχισμένος.Για δες τώρα λοιπόν.Τί θα μπορούσες να μου πείς;Έχεις κάτι να μου αντιτάξεις;
Όχι μαλάκα μου.Τίποτα δεν έχεις.Δεν σε παίρνει για να έχεις.Το μόνο που μπορείς είναι να κάνεις αυτό που ξέρεις.Να δικαιολογείς τους ανθρώπους,να τους δίνεις χρόνο.Πάντα αυτό δεν σου ζητούσαν;Χρόνο;Για πες μου όμως.Εσένα σου έδωσε ποτέ κανείς χρόνο;Εσένα ποιός σε σκέφτηκε;Καλά,σε σκέφτονται θα μου πεις.Μαλακίες.Για μια ακόμη φορά.
Δεν πειράζει μάγκα μου.Έπαιξες,έχασες.Εσύ να είσαι καλά.Κι όλοι τους.Ξέρω,κακίες δεν κρατάς σε κανέναν.Ακόμη κι όταν σε πηδάνε.Πάντα τους άλλους σκέφτεσαι.Πάντα οι άλλοι να είναι καλά.Και χέστηκες για σένα.Ε,και;Σημασία έχει ότι έστω και λίγο αυτοί αισθάνθηκαν καλά.Αυτό δε μέτραγε μια ζωή για σένα;Να ΄ναι καλά οι άλλοι;Να τους κάνεις χαρούμενους,ευτυχισμένους;Όσο μπορούσες.Να τους δίνεις τα πάντα.Και τη ζωη σου την ίδια αν χρειαζόταν.
Και μετά μαλάκα μου;Μετά τι;Ένα ευχαριστώ και ένα άντε γειά.Ή ένα μείνε στη ζωή μου μα σε απόσταση.

Καλά να τα πάθεις.Κατά βάθος χαίρομαι.Γιατί νόμιζα πως είχες βάλει μυαλό.Πως ήξερες.Είχες μάθει.Αλλά διαπιστώνω ότι τίποτα δεν έμαθες.Γιατί πάντα τις ίδιες μαλακίες έκανες.
Πώς θα μπορούσες και τώρα να κάμεις κάτι καλύτερο;Δεν μπορείς μαλάκα μου.Δεν το έχεις.Γι΄αυτό μην περιμένεις να σε δικαιολογήσω.Κάτσε και βγάλτα πέρα μόνος σου μάγκα μου.Χτυπήσου,κάνε ό,τι θες.Έτσι μάγκα μου.Μήπως και κάποια στιγμή καταλάβεις πως εσύ δεν έχεις δικαιώματα.Ούτε καν στα πιο απλά.Σε αυτά που θεωρούνται αυτονόητα για όλους.
Γιατί εσύ μαλάκα μου είσαι απο άλλο ανέκδοτο.
Καιρός να αρχίσεις να το εμπεδώνεις.Και να πάψεις να ονειρεύεσαι.Πως θα μπορούσες να νιώσεις ευτυχισμένος.
Ποιός σου είπε μάγκα μου πως έχεις τέτοιο δικαίωμα;...