Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Σε βρήκα.Σε χάνω...






Μη φύγεις απ΄τη ζωή μου
δεν θέλω να σε χάσω
τώρα που σε βρήκα
Σου είπα ένα βράδι
Λίγο πρίν ξεσπάσει
η μπόρα.Που δεν άργησε καθόλου.
Συνεπής στο ραντεβού της
ήρθε να θυμίσει πως
τα όμορφα κρατάνε λίγο
μα σακατεύουνε πολύ

Παράξενη γιορτή όλα όσα
πρόλαβα μαζί Σου να ζήσω
Που κράτησε τόσο όσο
κρατάει ένας καφές
Μια εκδρομή που ματαιώθηκε
λόγω κακών καιρικών συνθηκών

Και πως να τις πολεμήσω;
Πως να νικήσω τον καιρό,
τα σύννεφα που το βλέμμα
Σου σκοτείνιαζαν;
Προσπάθησα να τα βάλω
με τους ανέμους.Τις μπόρες
και τις καταιγίδες
Τα άγρια στοιχειά
και τους κακούς δράκους

Να Σε ταξιδέψω προσπάθησα
Σε έναν άλλον κόσμο
Σε έναν κόσμο που ΄λεγες
πως είχες ξεχάσει την ύπαρξη του

Και σου λεγα παραμύθια
πως οι καλοί πάντα νικάνε
πως τίποτα δεν χάθηκε
σαν το πιστεύεις
Απλά με κοίταγες
κι έδειχνες πως μπορούσες
τα λόγια μου να μετρήσεις
για αλήθεια

Όλα τα ρίσκαρα μαζί Σου
τις βεβαιότητες μου,τα αντέχω μου
Γιατί να αντέξω ήθελα μαζί Σου
Για μια διαδρομή που θα μας έβγαζε
ξανά στο φως
Σε μια μέρα λαμπερή
που θα μπορούσε
για πάντα να κρατήσει

Μα τα παραμύθια αγάπη μου
δεν τελειώνουν πάντα με ένα
"ζήσανε αυτοί καλά
κι εμείς καλύτερα"
Στα παραμύθια των μεγάλων
επιλογή τους είναι το να μη ζεις
Να μην τολμάς,να μη ρισκάρεις
Να μην αφήνεσαι στη μεταμόρφωση

Κι εγω νικήθηκα απ΄τους αέρηδες
τις κακιές μάγισσες και τους
άγριους δράκους
Πως να τους πολεμήσω με αλήθειες
πως στο παραμύθι τους
το δικό μου να αντιτάξω;

Ίσως κάποια στιγμή πιστέψεις
πως τίποτα δεν πάει χαμένο
σαν ΕΣΥ το θελήσεις
Ίσως άλλος να βρεθεί να σε πείσει
για όσα εγω δεν κατάφερα
Ίσως κάποτε Σε πείσεις
πως αξίζει να ρισκάρεις
Για τη Ζωή Σου,για Σένα

Αν μπορούσες να φανταστείς
τι χαρά θα μου ΄δινες
ίσως και να τρόμαζες
μα εγώ μόνο αυτό δεν ήθελα

Κι αν μια στιγμή λυγίσεις
κι όλα μάταια θα φαντάζουν
αν όλα όσα πίστεψες
φενάκη αποδειχθούν
απλά φώναξε με
Και θα ΄μαι εκεί
Για να σε ταξιδέψω
στον κόσμο μου
που σου ΄χα πει πως
είναι μιας άλλης εποχής
μα που μου άρεσε
και άρεσε σε Σένα

Σε βρήκα
Σε χάνω
Λάθος εποχή;
Λάθος στιγμή;
Τι νόημα έχει τώρα πια
Τώρα που οι αποφάσεις
έχουν πια παρθεί
Τι θα μπορούσε άραγε
να τις ανατρέψει;...

Καλησπέρα...