Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Καταθέτω...




Όνειρα.σκέψεις.επιθυμίες.πόνο.χαρά.λύπη
Συναισθήματα.φόβους.απογοητεύσεις.ρίσκα
Μέσα από τελείες.αποσιωπητικά.σημεία στίξης
Μέσα από λέξεις.προτάσεις.ελλειπτικές.ακατάληπτες
Αφαιρετικές.αλληλοσυμπληρούμενες.άσχετες
Κείμενα απλά.κι άλλοτε κρυπτογραφημένα

Σιωπές.Αγγίγματα ψυχής.Ταξίδια του μυαλού
Την κόλαση.και τον παράδεισό μου
Αλήθειες.πάντα και μόνο.κι ας ξέρω πως πονάνε
Ίσως εμένα πρώτα.κι ύστερα τους άλλους

Ζωή.και να την κοινωνήσω προσπαθώ
Τη μέθεξη επιδιώκω.και το συναπάντημα
Σκέψεις.Λέξεις.ξανά.και ξανά
Για ό,τι αγαπάω.ό,τι πονάω
Για όσα χάθηκαν.και για όσα θα κερδίσω

...και απεκδύομαι.το ψέμα.το δήθεν.το επίπλαστο
...και εκτίθεμαι.χωρίς ντροπή.χωρίς θεατρινισμούς
…κι ελπίζω.γιατί ακόμη μπορώ.κι αντέχω
…κι ας φοβάμαι.γιατί μπορώ να τιθασεύω τους φόβους μου
…σιωπές.γιατί μπορώ ακόμα μέσα απ΄αυτές να μιλάω
…στιγμές.γιατί είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχω
…σκέψεις μου.γιατί σημαίνει πως ζω ακόμα
…αλήθειες.γιατί σιχαίνομαι τις δήθεν αλήθειες
…τα λάθη μου.γιατί έχω μάθει να τα αγαπάω.και να τα αποδέχομαι
...για αποδέκτες καρδιάς.Που τολμούν ακόμα να αγαπούν
Και να το φωνάζουν.Να το νιώθουν
Και να μην ντρέπονται γι΄αυτό
Ούτε να το αρνούνται

Μέσα από τελείες.από λέξεις.από φράσεις ολοκληρωμένες
Κι άλλοτε μισές
Για όσους ακόμα μπορούν να διαβάζουν
Λέξεις πίσω από λέξεις
[Που δεν επιδιώκουν παραπλάνηση
Ούτε πουλάνε ψεύτικες ελπίδες
Ούτε αρθρώνονται για εντυπωσιασμό
Ούτε μιλάν για αγάπες πλάνες
Αλλά στέκουν εκεί
Ανόθευτες κι ανέγγιχτες από φτηνά τερπίπια]
Και να αισθάνονται.Να κατανοούν
Για όσους προσπαθούν να καταλάβουν
Για όσους δίνονται
Για όσους τολμούν ακόμα να αφήνονται

Κομμάτια της ψυχής μου

-Ίσως κι αυτήν ολάκερη-


Ό,τι είμαι κι ό,τι δείχνω



Εμένα…

[..αφιερωμένο.στην παρέα της Δευτέρας.που πάει να πει
Σε πρόσωπα πολύτιμα

Και σε όσους ακόμη μπορούν να..]