Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Playing Games:Part 2...






1. Όνομα:
...Αφού το ξέρεις,τί ρωτάς;...

2.Γενέθλια:
...Τον Αύγουστο που μου χρωστάς,ε λάθος, κάποιον Αύγουστο λίγο πρίν το 70...

3.Ζώδιο;
...Λιοντάρι,τί άλλο;...

4.Χρώμα μαλλιών:
...από χθές,καστανοκόκκινο...(καλλιτέχνιδα μου μήπως δε βλέπω καλά; για δώσε μου τα φώτα σου!!)

5.Χρώμα ματιών:
...Καστανό...

6.Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
...Άντε καλέ...

7.Είδος μουσικής που ακούς:
...Δήμητρα,Ελευθερία,Χάρις,Ηρώ και λοιπές ποιοτικές δυνάμεις...Ξένη, την ξανάρχισα πάλι...

8.Χαρακτήρας Disney/Warner Bross:
...Σιλβέστρος και Τουίτι...

9.Ποιός φίλος/φίλη σου μένει πιό μακριά;
...Ο Σ. στη Λέσβο και η Στ. στο Ρέθυμνο...

10.Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις:
...Γαμώτο,πάλι με τρείς ώρες ύπνο,πώς θα αντέξω; Εσύ άραγε κοιμάσαι;(ναι,δυο σκέψεις σε μία)...

11.Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν αποχωρίζεσαι:
...Τσιγάρα και κινητό...

12.Τί έχεις στον τοίχο σου;
...Έχεις κάτι καλό να προτείνεις για να έχω;...

13.Τί έχεις κάτω απ΄το κρεβάτι σου;
...Δε βαριέσαι...

14.Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ενα βάζο να σπάει τί θα έκανες;
...Γαμώτο,τί μαλακία έκανες πάλι;Μάζεψε τα.Εγώ έχω δουλειά...

15.Αγαπημένος αριθμός: 9,13 Αγαπημένη μέρα: Τρίτη

16.Αγαπημένο όνομα:
...Αλέξανδρος,Τάνια και το δικό σου μωρό μου...

17.Τα χόμπι σου...
...Να "αλητεύω" σε μουσικές,βιβλία και στην Αγαπημένη μου...

18.Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα;
...Εκεί που είσαι και εσύ.Μαζί σου...

19.Μια ευχή για το μέλλον...
...Μέρες και νύχτες πολύχρωμες και ευωδιαστές...

20.Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω,σε ποιά εποχή θα πήγαινες;
...Στο Μεσαίωνα και στην Αναγέννηση...

21.Φωτιά!Πάρε κάτι μαζί σου.
...Νομίζεις ότι θα προλάβω;Αν προλάβαινα πάντως τη φωτογραφία σου...

22.Αγαπημένο λουλούδι:
...Λίλιουμ και ορχιδέα...

23.Αγαπημένη σειρά:
...Φέτος δεν έχω δεί τίποτα...

24.Αγαπημένη ταινία:
...Betty Blue,37,2 Le Matin και η Μπλέ του Κισλόφσκι...Ειδικά το τέλος της...

25.Αγαπημένο τραγούδι:
...Αυτή την περίοδο, Στερεότυπα,Μην Ορκίζεσαι,Απέραντο Κενό,The reason,Everything,Bleeding Love,Addicted,I miss you...

26.Aγαπημένο βιβλίο:
...Όλα της Μάρως μου και της Μαλβίνας "Σαββατογεννημένη"...

27.Αγαπημένο ζώο:
...Χάσκι...

28.Αγαπημένο ρούχο:
...Το τελευταίο μου ξεβαμμένο τζίν...

29.Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα:
...Ποιούς να πρωτοπώ;...

30.Αγαπημένο χρώμα:
...Μαύρο,Κόκκινο,Μπλέ...

31.Αγαπημένο φαγητό:
...Μανιτάρια αλά κρέμ σβησμένα με ουίσκι...

32.Με ποιόν χαρακτήρα από cartoon(Disney,WB,Comics) ταυτίζεσαι;
...Με τον Λούκι Λούκ,ίσως...

33.Κακή συνήθεια:
...Κάπνισμα,ξενύχτι,αλλά γουστάρω...

34.Χαρακτηριστικό της προσωπικότητας σου που σου αρέσει:
...Παρορμητικότητα...

35.Χαρακτηριστικό της προσωπικότητας σου που δεν σου αρέσει:
...Παρορμητικότητα.Έχω φάει τα μούτρα μου εξαιτίας της...

36.Συνηθισμένη ατάκα:
...Όχι πάλι ρε πούστη μου...

37.Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις:
...Αρχαιολόγος και Θεολόγος.Για να τα χώνω στους τελευταίους...

38.Μεγαλύτερος φόβος:
...Απώλεια αγαπημένων προσώπων...

39.Η καλύτερη pizza:
...Κεράστε με να σας πω...

40.Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι;
...Τί μας φταίνε τα άμοιρα να τα ταλαιπωρούμε;...


Λοιπόν γιατρέ μου,θα γίνω επιτέλους καλά;;;;;;;;;

Καλησπέρα...