Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Εγώ παίζω.Εσύ με παίζεις;...


1.Γιατί κλαίς;
...γιατί μόλις με κοίταξες στα μάτια και μου είπες πόσο με θες...

2.Γιατί δεν κλαίς;
...Σιγά μη δεν κλαίω...

3.Πού είναι ο βάλτος;
...Εννοείς το σκύλο της Σοφίας;...

4.Ποιός και πού είναι ο δεσμοφύλακας;
...Το alter ego μου,μα αφού δραπέτευσα το φυλάκισα και πέταξα και τα κλειδιά...

5.Πού συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο;
...Στις σκέψεις σου και στο κορμί σου,σαν αφήνεται...

6.Περιφρονείς κάτι;
...Τους καιροσκόπους,τους ηλίθιους και τους ψεύτες... Α! και τους μίζερους...

7.Θα ερωτευόσουν για πάντα;
...Μια ζωή τα ίδια.Τί νομίζεις ότι κάνω;...

8.Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης";
...Για να επιδεικνύονται οι νεόπλουτοι...

9.Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση;
...Μπα...

10.Do you remember revolution;
...Ιn greek,please...

11.Θα ανέβαινες σ΄ένα βουνό,αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου;
...Ποιό; Το ευρωπαϊκό ή το κινέζικο;...

12.Θα σκότωνες τον παππού σου,αν το τζάμι δεν έσπαγε από τον πάγο;
...Ποιός ήρθε;...

13.Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου,αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι;
...Και να χάσω το γλέντι; Δε λέει...

14.Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί,εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο;
...Και αν κυλούσε καταπάνω μου;Ασε καλύτερα...

15...
...Άι γειά σου,στο μυαλό μου είσαι;...

16.Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν;
...Και γιατί να με συλλάβουν; Τί έκανα παρακαλώ;...Αλλά όχι και την Αχαρνών.Μια παραλιακή δε θα με χάλαγε...

17.Θα σκότωνες τον Μπούς,αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ;
...Μωρέ και ένα να μου χάριζαν,ευχαρίστως.Αρκεί να μην είχε φροντίσει για τους κλώνους του.Οπότε τσάμπα η φυλακή...

18.Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια;
...Σαπισμένα δόντια δεν έχω.Εσύ θα έρθεις να σου δείξω τα αστέρια;...

19.Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος;
...Κι αν μέχρι να πέσω άλλαζα διάθεση,πώς θα ανέβαινα μετά μου λές;


Σε λίγο θα έχει και συνέχεια!!!!!

Καλησπέρα...